سال جدید و سبک زندگی جدید

سال جدید چه تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنیم؟
مترجم:مریم اسدی

سبک زندگی

_یک بار در هفته پیاده روی کنید
هر هفته یک بار به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه پیاده روی کنید.
نیاز نیست برای پیاده روی طول مسیر را تعیین کنید. هدف این است که از خانه بیرون بروید و کمی ورزش کنید.

_یک بار در روز موبایل را خاموش کنید
اگر روزانه یک ساعت از وقت با ارزش تان را به پیام دادن ایمیل فرستادن یا چرخیدن در شبکه های اجتماعی نگذرانید احساس بهتر و روحیه شاداب تری خواهید داشت.

_یک برنامه روزانه و شبانه آرام بخش داشته باشید
به چیزهایی فکر کنی که در طول روز (به عنوان مثال آرایش کنید و یا یک قهوه دلچسب بنوشید) و در شب هنگام باعث آرامش شما می شود (به عنوان مثال شمع روشن کنید یا دو صفحه کتاب بخوانید) و این برنامه ها را به عادت های روزانه و شبانه خود تبدیل کنید.
با تکرار این کارها روزتان را خوب شروع می کنید و هم شب ها خواب آرامی خواهید داشت.

_هر روز شده فقط یک کار خوب برای دیگران انجام دهید
تکرار یک روتین روزانه کسل کننده است اما می توانیم با انجام یک کار خوب برای دیگران زندگی را لذت بخش تر کنیم.
مثلا برای همکارتان یک فنجان قهوه درست کنید یا در را برای کسی باز نگه دارید یا هنگامی که از خیابان رد می شوید لبخند بزنید.
این کارهای کوچک و محبت آمیز زندگی را بسیار بیشتر از تصورتان،لذت بخش تر از آن چیزی که هست می کنند.

_از آنجا که اینستاگرام محبوبترین اپلکیشن شبکه های اجتماعی است، شما هم سعی کنید در اینستاگرام دوست تان دیدگاه های خوبتان را بنویسید
(صفحه اینستاگرام دکترپینک منتظر پیام های شماست)
این کار که در واقع یک حرکت مفید اجتماعی است هم آسان است و هم دوست داشتنی.
هر وقت پست دوست تان را می بینید و احساس خوبی نسبت به عکسی که منتشر کرده دارید این احساس را پیش خودتان نگه ندارید و آن را زیر پست او بنویسید.
مثلا:چقدر انرژی خوبی از این پستت گرفتم. ممنونم عزیزم

با این کار هم او احساس خیلی خوبی پیدا می کند و هم شما یک احساس کاملا دو طرفه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *